torsdag 16 september 2010

Torsdag

Tiden går snabbt hör i butiken, är inne på min första dag då jag ska jobba natt! ska bli spännande att se hur pigg man är imorgon, haha! Har sovit gott i natt, ska kursa ikväll, sista gången med vardagslydnaden, och sedan Statoil! Tur att man inte ska jobba dubbelt så mycket, på statoil jobbar vi ju numera 4, ledig 8, så det blir kanonbra!

Idag har det varit rätt bra med folk, satt upp en liten annons för jack russel valpar till en kund som var och handlade, så kom och kika på supersöt valp på bilden! ;)

måste komma ihåg att ta med förgreningssladd (heter det så?) så jag kan både ta betalt i kassan, använda betalkort och lyssna på radio SAMTIDIGT! nu drar jag ur kortläsaren när jag inte har nå folk som ska betala med kort, så jag kan lyssna på radio! Haha! Alla sätt att bra, så att säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar