lördag 25 september 2010

Cyklat med Izor

Idag var ju Greta o och Volga med på jobbet, gick faktiskt bra, de blev helt slut på kuppen! Jobbigt att jobba!
Direkt efter jobbet åkte jag och letade upp AHA agilityplan i Aspås, älskar för övrigt Aspås, så otroligt vackert där. Hittade banan också! Den var liten, men det blir nog kanonbra! Ska dit och träna när både jag och thomas har en ledig kväll! till veckan börjar ju Rallykursen, så har inte så mycket tid i veckan. Men hösten ska väl förbli höst en liiiten stund till, så jag hinner dit innan snön?!

När jag kom hem tog jag en mysig cykeltur med Izor, han älskade det, sträckte ut, och var så duktig och uppmärksam. Annars brukar han kunna stanna, eller hålla på att springa rakt in i cykeln när han ser något intressant, men idag gick det super! fort cyklade vi oxå, efter uppvärmningen. Thomas och Tilde var kvar ute med de andra hundarna samtidigt, så nu ligger alla nöjda hundar och myser i soffan efter lite kvällsmål. Lycka är att ha en nöjd och glad familj runt sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar