tisdag 14 september 2010

Regn och Regn :/

Idag är jag lite trött, somnade som en stock vid tvn före nio igår, vaknade kl tre på soffan, ajajajaj överallt! sedan gick det minsann inte att sova, hade så ont överallt att jag knappt kunde ligga i sängen.

Idag är det andra dagen i butiken, och har haft lite kunder, men lugnare än igår! det är regn och rusk ute, så jag förstår att man inte vill bege sig ut! Men nu har vårt reklamblad tillsammans med Åsa Studio HN som oxå precis har öppnat. Hon är en superduktig frisör, (och billig, endast 280 kr för en klippning!) och det är kul att få dela blad med henne! Grannen, som har Krokoms Optik, hade sett vår annons och tyckte den var toppen!Kul! Bladet går ut till alla boende/företagare som hyr lokal av Krokoms bostäder, så jag gillar målgruppen och idéen skarpt!

Igår var galet rolig, fick så mycket trevliga kunder i butiken, både sånna jag känner sedan tidigare, men även många nya bekantskaper!
Grymt kul, precis som det ska va! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar