tisdag 7 september 2010

Revansch :)

Nästa söndag blir det revansch för att vi inte kunde vara med i helgen på Storsjöhoppet, då jag och Jenny far till Övik och tävlar i Aglility :)
Ska bli superkul och jag är så pepp! Så imorgon ska jag ut till klubben och hårdträna! ;)

-följa handen
-slalom (bli mer självständig)
-platten... denna f-benade platta tunnel,.... varför ska den vara så farlig att gå igenom!? volga vänder när hon får motstånd. DET ska tränas! :)

Resten tror jag kommer gå bra! :) håll tummarna nu!

3 kommentarer:

  1. Haha, och det gick ju så sjukt bra med platten! Hon sprang ju igenom den med fullfart! Hon var så duktig så. Även slalomen klarade hon ju galant! :) Åh det ska blir så skoj att åka till Övik!!! Längtar!

    SvaraRadera
  2. Roligt att det blir några stycken dvärgpinschrar i Övik! Jag och Milou ska tävla både lördag och söndag är det tänkt =)
    / Josefin
    www.flyingflames.se

    SvaraRadera
  3. Jag längtar oxå! då ska dp's visa vad de kan!!! ;) förhoppningsvist... vi kommer bara söndag, för butiken har ju öppet lördag :)

    ska bli kul att ses!

    SvaraRadera