onsdag 25 augusti 2010

Mycket att tänka på

Nu börjar det dra ihop sig mot butiksöppning och 6 september, och många känslor trängs i kroppen... nervositet, spänning, glädje, rädsla, panik, lugn... ja allt tror jag!

Grymt mycket är kvar att fixa, och ingen tid finns kvar till misstag, glömska kan jag radera ur ordboken sålänge, nu existerar det inte!
Så gott som alla varor är beställda, har ett par foderleverantörer kvar att beställa ifrån, sen så! Men givetvis är det ju alla dessa småsaker som tar tid!

Jag tycker det är bra att ha egna deadlines för sig själv, när saker ska vara klart, och skriva upp alla måsten, stora som små, för att inte missa något. måste man till exempel bara beställa lite adresslappar brukar ju det i alla fall ta ett par veckor med leverans, och beställs det för sent så är det kört! O:) Det här är nog mitt största projekt i mitt liv, men det är även kul och utmanande, en dröm.
För er som känner mig vet ju att jag inte gillar att göra saker halvdana, utan vill att det ska vara PERFEKT, när man öppnar. Längtar tills att allt är klart, och man bara får gå dit och träffa gullga kunder och njuta av det jag åstadkommit! :D

2 kommentarer:

  1. Har du tid innan öppningen så kom förbi och snusa ;) men skulle tro att du har fullt upp =)
    Man får ta sig ett ärende till krokom då i september ;)

    Kram
    Maggan

    SvaraRadera
  2. ja kommer absolut att ha tid med valpsnus!!! ;) bra att de är sålda allihopa, hahaha!!!

    kramkram

    SvaraRadera