måndag 16 augusti 2010

Löst!

...Dock känns det fantastiskt när det löser sig! och jag vet ju det, och har det mottot i livet, att allt löser sig! :) Jetpak har äntligen hittat igen mitt paket, så nu har jag även en stor låda med spjut och annat att hänga koppel och sånt på. känns bra!!!

Idag har även paketet ifrån Vistaprint kommit, med visitkort, adresslappar, fönsterdekor och ett par tröjor. Kul! Nöjd med allt, förutom tröjorna, som inte riktigt blev som jag hade hoppats, men de är helt ok! :)

På onsdag kommer min laddning med koppel och godis till butiken, och även fast jag inte öppnat riktigt än, så går det bra att beställa det på hemsidan. Det som inte finns på hemsidan är fodret, Robur, som jag får hem, vill ni handla lite sånt och bor i närheten, ring mej så ordnar vi det! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar