måndag 16 augusti 2010

Hatar Tjorv!

Tycker inte om när saker inte fungerar smidigt, när man har planerat för det! Ett paket med butiksinredning är på vift, var har jag ingen aning, och nu har jag ringt och tjatat på Jetpak igen, och hör om de hittat mitt borttappade lilla kolli. Pratade med en jättetrevlig man där, hoppas det löser sig. Skulle lixom vara skönt att ha någonstans att hänga alla produkter som är på ingång...

Åkte med thomas när jag kom hem från jobbet idag direkt till butiken, eftersom en massa produkter ska komma idag, och tänkte ringa lite samtal under tiden jag väntar. kom dit, slog igång datorn, glömt lösenordet till det mobila bredbandet, och det står uppskrivet. hemma. Tänkte jaja, kan väl ringa Nummerupplysningen och kolla numren istället, oj, telefon kan ju vara bra då. Men den var hemma... Lite smått less på mig själv traskade jag hem, utan jacka för den var, just, hemma. med mobilen och koden i fickan. Nu tar jag cykeln bort, så går det lite snabbare i alla fall!

Vissa dagar känns det som det är 1000 saker kvar att göra, vissa dagar känns det som att det kommer lösa sig! Idag hoppas jag på att det blir en bra lösa sig dag, efter denna start! Lite trött nu oxå, jobbat sedan 24 igår natt, men, det som inte dödar härdar, heter det väl?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar