måndag 10 januari 2011

Resume av helgträningen

Skrev ju att det skulle nli en träningshelg med slalom. Det har det såklart blivit, så jag börjar väl med det. Nu går hon slalom bra kring två pinnar, men är rätt beroende på vart jag står, och att jag går bredvid slalomet på höger eller vänster sida. Ingen hjälphand eller så. Satte upp två pinnar till idag, för att det gick så bra, det gick ju, men jag gick lite fort fram, hon var inte riktigt klar, det hade jag dock inte väntat mig heller efter tre dagars träning intensivt. Vi har ju även kört lite annat, så det var dumt av mig. Körde även lite långa pass, men jag var så ivrig när det funkade så bra... det är bra att ha en voach som pratar lite med en emellan passen, så man hejdar sig. Jag är bättre på att se när andra behöver pausa än mig och Gretas träning. Skärpning :-) . Vi har varvat med lite rally, och känns som momenten sitter bra. Dock kommer vi få träna en hel del uthållighet, främst i fria följet. nu går hon som en klocka en bit, sedan tappar hon fokuset. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar