måndag 3 januari 2011

Älskar Kongar!



Jag måste bara ge utlopp för min förkärlek för hundleksakerna från KONG. Alla kongar är fantastiska! de kan pipa, man kan gömma gott godis i, sätta snöre i och kasta, kampa, de håller tuffare tag, kan vara mjuka, eller hårda, med plinga i, ja, de är en fantastisk uppfinning! Har beställt en ny kong nu, extra liten, med snöre, ska testa om den blir bra dvärgpinscherstorlek, så Greta kan hålla bättre. vi har en i stl Small, men den är lite stor, men hon älskar den. Men den är lite stor att bära. Den här urgulliga valp-kongen är inte den jag beställt, men jag har den i butiken, och den är ju så fin i rosa och vitt. Återkommer med resultat, haha, den kommer imorgon, fick fakturan idag, så jag vet att den är på gång!!! :D

1 kommentar:

  1. bra tips med kongen, jag har en valp kong hemma som inte används om jag belönar rätt kanske jag kan trigga igång stellas halvdanna föremålsintresse.. skönt att inte alltid belöna med godis ju!

    SvaraRadera