måndag 15 november 2010

Vissa dagar är bara bättre än andra!

Idag har jag mått riktigt gott! En härlig dag på dagen med mysmorgon med Tilde och helt ok väder ute för hundarna, sedan lunch med Thomas, och sedan besök av så sköna människor, är så glad att jag har så många härliga människor runt omkring mig!

Fick precis besök av en ny bekantskap för mig, vi lärde känna varandra på utställningen på F4 för ett par veckor sedan, och hon är en jäkligt duktig och rolig tjej, Anna på Björks Rehab. Dit kommer jag absolut ta mina hundar i vinter, inte för att de behöver rehabiliteras, utan hon har även friskvårdssim i hennes treadmill! Kanonbra tycker jag på vintern, när det är lite för halt ute för att kunna läta hunden träna ordentligt!!!

Har även blivit intervjuad av Radio Jämtland, och som en gammal radio-nörd som mig var det jättekul, gamla Mix Megapol/Expressens Radio minnen kommer givetvis som ett brev på posten! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar