måndag 15 november 2010

Inser..

...att jag bloggat sjukt lite i veckan! Herregud! :-) kan väl berätta om lite som hänt. Har jobbat med lite grejer jag ska fixa till Dvärgpinscherklubben, angående tävlingen Årets Hund, och kan erkänna stt det tog många av veckans timmar! Men kul är det, och jag ser fram emot bidragen från medlemmarna, som jag ska hjälpa till att räkna, jag har väl mest hand om Årets Allround, Lydnad och Agilityhund, vilket känns otroligt spännande och utmanande, på alla sätt! Sedan har jag fått hjälp av världens bästa vänner att få upp en skylt, hoppas på mer besökare i butiken i veckan! Och som avslut på en fin vecka hade jag och Jenny vår traditionella söndagsutflykt, haha! Gick på långpromenad, vi o hundarna kikade på får, getter, gäss och hästar! Greta var intresserad av dem idag, men utan att bli osäker och skälla på dem. Neo tar som vanligt allt med ro:-) hoppas vi ses till veckan! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar