tisdag 15 mars 2011

Våren är fan på ingång nu!

Jag har hållt på att tjata sönder alla i min omgivning att NU KOMMER VÅREN. Visst är det inte bara jag i världen som tjatar om det, men jag ÄLSKAR verkligen våren. På sommaren tänker man inte alltid på hur bra man har det, då tar man allt för givet, men med våren föds hopp och glädje, förväntan och tron på framtiden! Man kan planera allt kul man ska göra på sommaren, man kan sitta hemma och titta ut (ja för det är ju fortfarande blankis och minusgrader) och planera tävlingar, resor och grillfester i all oändlighet. Gillar!! Nej fan, Älskar! Våren är min favoritårstid.

Jag tycker dock att det är hur underbart som helst att gå ut och gå när solen lyser, himlen är blå och man börjar ana asfalt under all is. Det är det första vårtecknet!
Sen gör det inte så mycket att jag jobbar hela våren, och inte kommer ut på någon rolig tur med familj och vänner, för jag får ju ändå möjligheten att spendera mina dagar ute flera timmar, genom hunddagiset, och hundarna älskar ju också att vara ute i solen... Så mig är det inte synd om! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar