lördag 12 mars 2011

Helg på pensionatet

Det är roligt tycker jag att det går så bra för oss så vi bor här på pensionatet varje helg framöver! ;)
Idag ska jag, thomas, tilde och alla vovvar gå en riktig långpromenad i finvädret! Ikväll kommer matte och husse och hämtar två av hundarna jag har inne, och imorgon kväll kommer en tredje hund lämna oss för den här gången, när matten kommer hem, utvilad efter en utlandsresa!
Jag hade väl trott att dagiset hade gått ungefär som det går- bra, men hade inte räknat riktigt med att pensionatet hade gått så bra som det gör! Det är kul!

Mina hundar trivs nog också bra med att vara med här, även fast de inte varit här så jättemycket, eftersom vi är bortskämda med att husse är hemma också, eftersom han jobbar skift. Skönt för hundarna, eftersom det är rätt jobbigt att jobba på dagis! ;)

Är så härligt när våren börjar komma, igår när vi klev ut på bron hemma luktade det så mycket vår- jättegott! Jag menar inte den där äckliga stanken när snön smälter och gräset luktar unket, utan när solen värmt bron så blir det någon härlig doft. Som faktiskt luktar gott på riktigt! XD

Kram på er alla bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar