onsdag 20 oktober 2010

Klippan!

Fick en "liten" faktura idag ifrån Jämtkraft, till min kurslokal i stan som jag inte haft i år, för husägaren behövt lokalen när de bygger ett hus precis utanför dörren, och de som jobbar där har fått min fina lokal att fika i när de har rast.
Men elen har jag betalat under året, tänkte att jag skulle ringa husägaren, men det har bara inte blivit av, jag har bara betalat och sett glad ut! :)
skyllt mig själv, för det är ju bara att lyfta luren!
Idag när sommarens räkning kom, kände jag bara att nej, det går inte längre! och ringde Håkan Thorén, och han blev såklart förvånad och chockad att elen inte var överflyttad, och sa att givetvis skulle jag skicka in räkningarna, så skulle han betala dem genast.

Vilken klippa! Rekomenderar alla att ha med honom att göra, hyra lokaler, lägenheter, jobba med... älskar att det inte är lika byrokratiskt och pappers-jobbigt att ha med honom att göra som med törs nästan säga de flesta andra stora företag!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar