måndag 22 mars 2010

hemsideproblem!

idag tänkte jag gå in och uppdatera hemsidan, nu när tilde sover så skönt.
nehe, kommer visst inte in på hemsidan som jag har min hemsida hos, där man uppdaterar. så försöker jag gå in på min sida, NÄHE!!! det funkar inte heller.
så blir jag nojjig, har företaget gått i konkurs, och sidorna försvinner, uti tomma intet???!
ingen sida från detta företag fungerar nu idag, men igår var det inget problem! vi får hoppas att detta bara är tillfälligt, att serven ligger nere för uppdatering, men brukar inte deras hemsida synas då?

vad gör jag om företaget har konkursat? jag som trivs så himla bra, de är trevliga, man får snabb support om det är något, fina fina fina hemsidor går det att göra, och pengamässsigt är det väl inte billigt, men absolut värt det, alla gånger om!!!
än ska man nog inte ta ut det värsta i förskott, snart är nog hemsidan tillbaka, och allt är frid å fröjd! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar