tisdag 16 februari 2010

helgen i dvärgpinscherklubbens tecken!

Helgen som gick spenderades med trevligt sällskap i Eskilstuna, då det var dags för årets årsmöte med Dvärgpinscherklubben. Jag tyckte det var spännande, klubbarbete är jag inte tidigare så insatt i, så kul att se hur ett sånt gick till!

Årets hund-utmärkelser delades ut, snuppligt nog var poängen felräknade, pris gick det fel hund, men allt rättades till mot slutet, rätt ska ju vara rätt! :)

God middag på lördag kväll, och mycket trevligt sällskap med både nya, och gamla vänner. Nästa år efterlyser jag ännu fler som sällskap, lovar, det var klart värt det!

Jag kommer från och med nu vara utbildningsansvarig i klubben, motiverad, och hedrad att jag fått förtroendet till detta roliga arbete! Det har inte tidigare funnits en sådan kommité i klubben, så det kommer bli spännande att se vad det blir av.

Tack Jenny för trevligt sällskap, vem behöver radio i bilen när vi sitter i???!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar