fredag 4 juni 2010

Här händer lite nytt må ni tro..

Här händer en massa just nu, håller på att förhandla om en lokal, som jag ev. ska få hyra, och ha min egna lilla hundbutik, med mat och tillbehör! Det blir som en liten dröm som besannas, älskar att jobba med service, och älskar att jobba med hundar, så är inte det perfekt så säg?!

Det blir i alla fall, oavsett om jag inte får hyra lokalen, (det är inte bara jag som är spekulant på den, så nu är det upp till Krokoms Bostäders vd att ta ställning till vilken verksamhet han vill ha i huset) en webbutik, med snygga & funktionella produkter med god kvalité, såna prylar som jag och mina hundar gillar att använda!

Hemsidan håller jag på att göra om ifrån grunden, men bloggen finns givetvis alltid kvar, och ni trogna besökare kommer känna igen mycket av den tidigare hemsidan, trots att det ser helt nytt ut.
Det för att göra sidan lite mer passande till butiken.

Wiie vad jag är glad! :D Håll tummarna för mig nu!!!
(givetvis kommer kurserna fortsätta precis som förut, ingen skillnad !! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar